L’exposició col·lectiva “L’art de la posidònia” comença la seua itinerància a Cambrils

La iniciativa dels Ajuntaments de Dénia, Cambrils i Eivissa s’emmarca en el projecte compartit de creació d’experiències turístiques “Viu la posidònia”

Després de l’estrena a Madrid, coincidint amb la celebració de la Fira Internacional de Turisme FITUR, l’exposició col·lectiva “L’art de la posidònia” comença la seua itinerància per les ciutats que comparteixen el projecte de creació d’experiències turístiques sostenibles “Viu la posidònia”.

La primera parada és la ciutat de Cambrils, on a partir de demà, 23 de març, es podrà visitar la mostra a la Galeria 7 D’Art de l’artista David Callau. El regidor de Cultura de Dénia, Raül Garcia de la Reina, assistirà a la inauguració, on també hi participaran l’alcalde de Cambrils, Oliver Klein, la regidora de Turisme d’Eivissa, Rosa Maria Rubio, i els artistes l’obra dels quals s’exposa en “L’art de la posidònia”: els ceramistes de Dénia Angelica Fossemó i Jean Fleche, l’artista cambrilenc David Callau i els dissenyadors de joieria d'Eivissa Elisa Pomar i Enric Majoral

Esta exposició és una de les accions del projecte "Viu la Posidònia" , impulsat conjuntament pels tres ajuntaments, i que compta amb finançament dels fons Next Generation EU.

La mostra, amb la col·laboració de Baleària, inclou peces amb dissenys únics de joieria, ceràmica, pintura i escultura d’artistes de les tres ciutats, que tenen en comú la creativitat al voltant de la posidònia, amb l’objectiu de donar visibilitat a aquesta planta submarina mil·lenària que és Patrimoni de la Humanitat.

A més, l’edició de Cambrils es presenta amb dues novetats. Per una banda, s’han incorporat a l’exposició fotografies del fons marí del municipi de Rosa M. Vilella i de l’empresa Glups Diving. Per l’altra, el Club Natació Cambrils s’ha implicat en el projecte i ha organitzat una xarrada sobre la mar de Cambrils, a càrrec de la biòloga Puri Canals.

L’exposició “L’art de la posidònia” es podrà visitar a la Galeria 7 D’Art de Cambrils fins al 12 d’abril. Després viatjarà a Dénia i Eivissa.