Coletas guanya el primer premi del concurs d’aparadorisme de primavera 2023

English Studio Dénia rep el guardó concedit pel públic

Emmarcat dins de l’esdeveniment Flower Mother, establiments comercials de la ciutat van engalanar els seus aparadors amb motiu del concurs d’aparadorisme de primavera organitzat per l’Ajuntament de Dénia. El jurat, format per la florista Inma Gasquet i les tècniques de l’Oficina d’Estratègies de l’Ajuntament Marisa Villó i Silvia Cardona, han acordat per unanimitat entregar el primer premi al comerç Coletas (carrer de Magallanes, 20), el segon a El Tocador de Isa Ribes (carreró de Morand, 5) i el tercer a L’Espai del cafè, té i xocolata (plaça de l’Arxiduc Carles, 10). A més, s’han concedit dos mencions especials als establiments Pe O Ple (carrer de la Mar, 21) i San & Sab (carrer de Sandunga, 43). Per altra banda, l’acadèmia English Studio Dénia (avinguda Juan Chabás, 4) ha aconseguit el premi del públic, el qual s’ha concedit en funció de les votacions dels usuaris a la xarxa social Facebook.

Coletas, 1r premi del concurs d'aparadorisme de primavera
2n i 3r premi i premi del públic
Mencions especials del concurs d'aparadorisme de primavera