S’obri el termini per a la sol·licitud d’una de les 10 beques de pràctiques d’estiu a l’Ajuntament de Dénia

Les persones interessades hauran d’enviar la documentació del dilluns 22 de maig al divendres 2 de juny

L’alumnat que desitge realitzar pràctiques formatives al Consistori podrà sol·licitar una de les 10 beques d’estudi per al període estival en diferents departaments entre el dilluns 22 de maig i el divendres 2 de juny en la web de l’Ajuntament de Dénia (www.denia.es).

Les pràctiques es desenvoluparan entre l’1 de juliol i el 31 d’agost de 2023 en un horari de 9 del matí a 14 hores del migdia. Aquestes van enfocades a l’alumnat que es trobe cursant un grau o màster. Per a la concessió, la comissió valorarà l’expedient acadèmic, els cursos i crèdits acabats, la nota mitjana i els títols d’idiomes que s’acrediten.

Les branques i estudis exigits de les places oferides per departament són les següents:

• Grau en Dret, Econòmiques, Ciències Empresarials i/o Dret i Administració Pública per al servei d’atenció ciutadana a l’OMIC.
  • Grau en Història de l’Art, Història, Arqueologia, Arxivística o Enginyeria Agrònoma/industrial per als departaments d’Arqueologia i Museus-Arqueologia.
  • Grau en Educació Social i/o Treball Social per a l’àrea de Benestar Social.
  • Grau en Magisteri i/o Pedagogia per a l’àrea de Benestar Social.
  • Grau en Enginyeria Industrial per a l’àrea d’Industrial.
  • Grau en Filosofia, Història, Filologia i/o Magisteri per al departament de Biblioteques.
  • Grau en Turisme per a l’àrea de Turisme.
  • Grau en Finances i Comptabilitat per al departament de Tresoreria.
  • Grau de Dret per al departament de Secretaria/Governació.

Per a conéixer més informació, es poden consultar les bases de la convocatòria.

Altres notícies