Dénia celebra el Dia internacional de les persones majors

El 14 de desembre de 1990, l'Assemblea General de les Nacions Unides va declarar l'1 d'octubre com a Dia internacional de les persones majors per a destacar el canvi demogràfic que està patint la població mundial i la necessitat de crear noves polítiques i programes que beneficien als membres de la tercera edat.

Amb motiu de l'efemèride, la Regidoria del Major de l’Ajuntament de Dénia ha organitzat per a diumenge que ve, 1 d'octubre, una jornada d'activitats pensades perquè gaudisquen els nostres majors i, alhora, per a afavorir les relacions socials entre ells.

El programa començarà a les 9.30 hores, amb una caminada d'anada i torne entre la Creu Roja (carrer del Castell d’Olimbroi, 1) i el Raset. La inscripció és gratuïta i pot realitzar-se del 25 al 29 de setembre en l'Oficina del Major (Centre Social), en horari de 9 a 14 hores.

La resta d'activitats programades se celebraran en el Centre Social. A les 11.30 hores es donarà lectura al manifest del Dia internacional de les persones majors i a les 12 hores, començarà un torneig de dominó per a majors de 65 anys.

A la vesprada, hi haurà una sessió de bingo a partir de les 17 hores i ball, que començarà a les 18 hores.

Dénia celebra el Dia internacional de les persones majors