Dénia organitza un cicle de xarrades sobre hàbits i estils de vida saludables

La regidoria d'Esports de l'Ajuntament de Dénia ha organitzat un cicle de xarrades sobre hàbits i estils de vida saludables per a fomentar que les persones aprenguen a cuidar-se. Les jornades seran impartides per Adam Gavilá, entrenador personal titulat per la FEEPYF (Federació Espanyola Entrenadors Personals i Fitnes). L'objectiu d'estes jornades és sensibilitzar a la població denier perquè comence a portar una vida sana i que cultiven un estil de vida més saludable, dels que formen part l'alimentació i l'exercici físic.

"És una aposta innovadora dirigida a tots els públics i naix amb el propòsit d'inspirar cap a una vida més activa i saludable, promovent els valors de l'esport, així com per a motivar a les persones al fet que aprenguen com realitzar l'exercici físic i les seues rutines. Esperem que tinga bon acolliment i que influïsca positivament en el creixement de la nostra comunitat esportiva", ha manifestat Valentín Alcalá en relació amb les xarrades sobre hàbits i estils de vida saludables.

Dijous que ve 29 de febrer, el regidor d'Esports inaugurarà el cicle de jornades, que començarà amb la xarrada “Més esport, més salut: Com començar?”. Adam Gavilá explicarà als assistents les pautes i recomanacions de com començar els hàbits saludables enfocats a la pèrdua de pes i a la salut, com aconseguir aquestes rutines, i sobretot com mantindre-les al llarg del temps.

La següent conferència serà “Quins exercicis cal fer per a baixar de pes?”, que tindrà lloc el dijous 14 de març i que estarà enfocada a explicar les diferències entre els diferents tipus d'exercicis esportius i quin és el millor exercici per a baixar de pes.

El dijous 11 d'abril es desenvoluparà la xarrada “Com baixar de pes correctament”, en la qual Adam Gavilá donarà les claus sobretot el que es necessita saber per a baixar de pes d'una vegada per sempre, i exposarà les estratègies diàries per a obtenir els objectius, i “Previndre els dolors d'esquena i de genolls fent esport” serà l'última xarrada, el dijous 23 de maig.

Totes les xarrades sobre hàbits de vida saludables tindran lloc un dijous al mes, a les 20.00 hores a la Biblioteca Municipal de Dénia i l'entrada serà gratuïta. Des de la regidoria d'Esports es vol animar que el màxim de gent assistisca a estes xarrades.

Dénia organitza un cicle de xarrades sobre hàbits i estils de vida saludables