Dénia llança la campanya “Bons comerç” per a incentivar les compres en el comerç local

L'Ajuntament de Dénia, a través de la Regidoria de Comerç, juntament amb Creama, posa en marxa la campanya “Bons Comerç” amb la finalitat d'estimular les compres de la ciutadania en els comerços i establiments de la ciutat. La campanya es desenvoluparà del 13 al 30 de juny.

S'emetran bons descompte per valor de 10€ per a canviar en compres per un import mínim de 20€, realitzades en els establiments de Dénia, adherits a la campanya. Cada persona pot obtindre fins a quatre bons de 10€, és a dir, un total de 40€ en descomptes, i a l'hora de canviar-los, es poden agrupar tots els bons en una mateixa compra.

El total del pressupost per a esta campanya és de 100.000€ i hi haurà dos tipus diferents de bons:

•          Bons Sènior per a persones majors de 65 anys, amb un pressupost de 20.000€,

•          Bons Generals per a persones de 18 a 64 anys, amb un pressupost de 80.000€.

Els bons comerç es podran descarregar a partir del 13 de juny. Hi haurà dos horaris de descàrrega: a les 9.00 i a les 15.00, fins a esgotar existències. Els bons caducaran el dilluns 24 de juny a les 23.59 h.

Els bons caducats es tornaran a posar en circulació el 25 de juny a les 9:00h. Estos bons només podran sol·licitar-los les persones que no hagen demanat ja el màxim de 4 bons.

Els bons són personals i només els poden obtindre persones empadronades a Dénia, majors de 18 anys en la data en què s'inicia la campanya. En considerar-se una subvenció municipal, la persona beneficiària tindrà l'obligació de declarar la quantia com a guany patrimonial en l'IRPF de 2023.

Com s'obtenen els bons comerç?

1.         Registrar-se en la web bonsconsum.denia.es i sol·licitar els bons. Per a evitar la bretxa digital des de l'oficina d'estratègies s'ajudarà a totes aquelles persones (independentment que siguen sènior o general) que tinguen dificultats per a descarregar-los.

2.         Descarregar els bons des del correu electrònic, l'àrea privada, o l'app  Buybono.

3.         Presentar els bons en els comerços participants en fer la compra. La llista de comerços està disponible en la web bonsconsum.denia.es

Esta campanya està subvencionada per la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme.