“A la voreta del mar”, una iniciativa de Joventut per a disfrutar de la mar

La regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Dénia, ha llançat la iniciativa esportiva aquàtica “A la voreta de la mar” per a aquest estiu, juntament amb l'empresa Turisme Actiu Montgó. Es tracta d'una sèrie d'activitats en la mar on es podrà gaudir de la flora, de la fauna, de l'entorn i de la història de Dénia.

El programa està enfocat a joves entre 16 i 30 anys, i els requisits són saber nadar i no tindre problemes cardiovasculars. Entre les diferents i diverses activitats podrem trobar caiac, paddle surf, tub respirador o geocahing. Serà obligatori portar escarpins.

Les activitats es desenvoluparan en dos dies per setmana entre juliol i agost, de 9.00 hores a 12.00 hores, durant les següents dates 14,19, 23, i 25 de juliol; i 2, 5, 16 i 17 d'agost. El programa tindrà un sistema de dos activitats per dia, cada inscripció, que serà gratuïta, serà per a dues dies de la mateixa setmana i inclourà 4 activitats, per a facilitar d'aquesta manera la rotació de més joves, i que més persones puguen gaudir de les activitats. La durada de cada activitat serà de 80 minuts i hi haurà 20 minuts de descans entre activitats per a esmorzar (cada persona haurà de portar el seu esmorzar).

El punt de trobada on es començarien les activitats serà el Trampolí, en Les Rotes, on a més de tenir un embarcador, hi ha un lloc de Creu Roja amb assistència ràpida. En tot moment, hi haurà un coordinador supervisant a totes les persones que participen en les activitats.

Totes aquelles persones interessades a inscriure's en alguna de les activitats, hauran de fer-ho a través de la següent web:  https://www.turismoactivomontgo.com/estiu-jove-alavoretadelmar , on hauran d'emplenar tots els camps amb les seues dades. En el moment de completar la reserva els arribarà un email amb la ubicació de l'activitat, recordatori del que necessiten portar i el document d'autorització que han de portar els participants el primer dia de l'activitat.

“A la voreta del mar”, una iniciativa de Joventut per a disfrutar de la mar