‘Fresquet i bo’, nova iniciativa per a dinamitzar les compres al Mercat de Dénia

Amb l’arribada de l’estiu, comprar al mercat té premi. El Mercat de Dénia llança una nova iniciativa de dinamització: la campanya ‘Fresquet i bo’ amb què es vol agrair la fidelitat de la clientela amb una refrescant recompensa.

Els dimarts i dijous entre el 16 de juliol i el 27 d’agost, per cada compra superior a 10 euros en qualsevol parada del Mercat municipal, es podrà gaudir gratis d’una orxata, un matxamango o un café amb roses presentant el tiquet de compra en el punt de repartiment que s’hi instal·larà al Mercat. La iniciativa ha estat possible gràcies a la col·laboració de les parades del Mercat La Tahona de l’Avío i In-fusió Empori de Sabors.

La campanya ‘Fresquet i bo’ es desenvoluparà amb el calendari següent:

Juliol: dies 16 (dimarts); 18 (dijous); 23 (dimarts); 25 (dijous) i 30 (dimarts)

Agost: 1 (dijous); 6 (dimarts); 8 (dijous); 13 (dimarts); 20 (dimarts); 22 (dijous) i 27 (dimarts).

María José García, regidora del Mercat Municipal, ha volgut agrair la col·laboració de les parades i ha destacat que “un estiu més llancem una iniciativa amb la qual refrescar-nos mentre fem les compres al mercat municipal. No sols volem fomentar les compres sinó també premiar la fidelitat de residents i turistes. Per això animem tothom, amb més motiu si cap, a vindre i gaudir de la qualitat i varietat dels productes que oferix el Mercat municipal de Dénia”.