Joventut incorpora nous tallers a l’oferta de Llunàtics i Dinàmics

La matriculació es farà graonada des de l’última setmana d’agost

La Regidoria de Joventut ja té enllestida l’oferta de tallers Llunàtics (alumnat de 6 a 16 anys) i Dinàmics (joves de més de 16 anys i persones adultes) del curs 2024/2025 per a Dénia, la Xara i Jesús Pobre. Una programació que incorpora dues novetats destacables.

D’una banda, s’introdueixen nous tallers en ambdós programes. En Dinàmics, s’estrenen els cursos d’artteràpia, ioga i meditació i hipopressius i gestió del moviment; mentre que l’oferta de Llunàtics suma els tallers d’artteràpia (nivells mini, mitjà i junior, segons l’edat dels participants), patinatge en línia i 4 rodes i ioga musical.

L’altra novetat és que el valencià entra en les aules Llunàtics i Dinàmics i este curs hi haurà tallers que s’impartiran en esta llengua. Es tracta, segons assenyala el regidor de Joventut, Valentí Alcalà, “de normalitzar l’ús de la nostra llengua i donar-li la presència que li pertoca en tots els àmbits de la vida quotidiana de la població de Dénia”.

La matriculació, en el cas de Dinàmics, es farà de manera escalonada, començant pels tallers que tenen més demanda. Comença el 26 d’agost i es tancarà el 17 de setembre. En el programa Llunàtics, la matriculació s’inicia l’11 de setembre, excepte per a les classes de psicomotricitat, que obrin la inscripció el 19 d’agost. Les persones amb Carnet Jove (de 14 a 30 anys) gaudiran d’un 10% de descompte en el preu de matrícula. Podeu trobar tota la informació sobre l’oferta de cursos i tallers i les dates de matriculació en l’enllaç següent Joventut | Departaments municipals | Ajuntament de Dénia (denia.es)

Les inscripcions es fan en línia des de la pàgina https://www.grupotot.com/inscripciones/ o través del codi QR que apareix en la cartelleria del programa de cursos i tallers.

El curs Llunàtics i Dinàmics comença a partir de l’1 d’octubre de 2024 i finalitzarà el 30 de juny de 2025. Ací també, psicomotricitat és una excepció i començarà el curs del 16 de setembre i l’acabarà el 13 de juny de l’any que ve.

Per a qualsevol consulta o informació addicional, cal contactar amb la Regidoria de Joventut, ronda Muralles, 42, telèfons 96 642 37 00 / 678 813 256 o a través de les xarxes socials del perfil @joventutdenia.

Joventut incorpora nous tallers a l’oferta de Llunàtics i Dinàmics