Teatre contra la soledat no desitjada

El 20 de setembre, a les 19 h, al Centre Social

Dins del programa JUNTS, contra la soledat no desitjada, en què hi col·laboren l'Ajuntament de Dénia i la Creu Roja, el 20 de setembre es representarà al Centre Social l'obra de teatre SOLEDAD. El tiempo de María, de la companyia LaPili.

A través de les vivències, records i emocions de María Soledad (basades en testimonis reals), el públic s'hi apropa als sentiments d'una persona en situació de soledat no desitjada i a com podem combatre l'aïllament de molta gent gran amb el voluntariat.

La funció començarà a les 19 h i l'entrada és lliure.

Com podem acollir-nos al programa JUNTS, contra la soledat no desitjada?

Les persones interessades poden acudir a l'Oficina del Major (2a planta del Centre Social). Allí se'ls donarà tota la informació i se'ls derivarà a Creu Roja per a fer-ne la valoració i un pla personalitzat d'intervenció, que pot incloure serveis com acompanyament per a fer gestions i tràmits, activitats diverses per a disminuir el sentiment de soledat, tallers de prevenció del deteriorament cognitiu, activitats lúdiques en períodes festius i prèstec de productes de suport (llits articulats, cadires de rodes), entre uns altres.

Teatre contra la soledat no desitjada