L’Ajuntament de Dénia convoca les ajudes per a la compra de llibres de text i material escolar de segon cicle d’educació infantil

Les sol·licituds es poden presentar, exclusivament en línia, del 14 al 25 d’octubre de 2024

L’Ajuntament de Dénia ha convocat les ajudes per a l’adquisició de llibres de text i material escolar de segon cicle d’educació infantil per al curs 2024/2025 amb la voluntat de col·laborar amb les famílies en l’esforç econòmic que ocasiona el començament del curs.

Poden sol·licitar i beneficiar-se d’estes ajudes municipals la mare, el pare i els tutors legals de l’alumnat que estiga empadronat a Dénia i matriculat en els centres educatius públics i concertats de Dénia, la Xara i Jesús Pobre en els nivells del segon cicle d’educació infantil (3-6 anys d’edat). A més, les persones sol·licitants hauran d’estar al corrent de les obligacions tributàries amb Hisenda, la Seguretat Social i l’Ajuntament de Dénia.

Cada família registrarà una única sol·licitud per a totes les filles i fills escolaritzats en segon cicle d’educació infantil, si bé, la concessió de l’ajuda, en cas de procedir, es farà de manera individualitzada per a cadascun dels alumnes matriculats.

El termini de sol·licitud de les ajudes és del 14 al 25 d’octubre de 2024. La sol·licitud s’hi troba en este enllaç i s’ha d’emplenar de forma digital i presentar-se, exclusivament en línia, a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Dénia Ajudes per a l'Adquisició de Llibres de Text i material escolar segon cicle d'educació infantil (denia.es).

L’ajuda concedida per alumne consistirà en un pagament únic de 30 euros. El crèdit pressupostari que l’Ajuntament de Dénia ha destinat en el pressupost de 2024 per a la concessió d’estes ajudes és d’un màxim de 20.000 euros.

Altres notícies