Contingut principal

Ajuntament de Dénia

Actualitat

L'Ajuntament de Dénia resol més del 85% de les incidències ciutadanes en l'últim any

L'Ajuntament de De´nia, a través de la Regidoria de Participació Ciutadana, ha gestionat 1.194 incidències ciutadanes reportades a trave´s de l’aplicació´ AppDe´nia durant el peri´ode compre´s entre l'1 de novembre de 2023 i el 31 d'octubre de 2024. Segons l'informe de gestió´ elaborat pel departament, el 87% de les incide`ncies (1.027) han estat resoltes o contestades satisfactòriament.

 

Els departaments que han rebut me´s incide`ncies so´n:

 

1.         Transicio´ Ecolo`gica: 344 incide`ncies

2.         Policia Local: 285 incide`ncies

3.         Urbanisme: 165 incide`ncies

4.         Obres i Serveis: 147 incide`ncies

5.         Enllumenat: 81

 

“Des de la Regidoria de Participacio´ Ciutadana volem destacar la millora en l'eficie`ncia de la gestio´ d'incide`ncies respecte a l'any anterior, amb un augment percentual de 14 punts en el percentatge d'incide`ncies resoltes”, destaca el regidor de l’a`rea, Pepe Dome´nech.

 

A me´s de l'AppDe´nia, l'Ajuntament ha continuat celebrant les reunions de barri, un mecanisme de participacio´ ciutadana que permet als vei¨ns i vei¨nes plantejar preguntes, peticions i suggeriments directament als regidors. Durant el peri´ode ressenyat, s'han recollit un total de 804 incide`ncies, peticions i suggeriments, de les quals el 94% (756) han rebut resposta en forma de contestacio´ o de resolucio´ de la peticio´.

 

Els barris me´s actius en estes reunions han estat Montgo´ (135) i Marines (132), els quals, per les seues caracteri´stiques i extensio´, acumulen un nombre me´s gran d’incide`ncies i el seu vei¨nat demostra un alt nivell de participacio´ ciutadana en la millora de la ciutat i els barris.

 

Enguany s'han incorporat tambe´ les reunions de persones majors, celebrades el primer dilluns de mes al Centre Social, per atendre les necessitats especi´fiques d'este col·lectiu i en les quals poden presentar les queixes o suggeriments que consideren i que so´n respostes en la reunio´ del mes segu¨ent.

 

 “L'Ajuntament de De´nia reafirma el seu compromi´s amb la participacio´ ciutadana i la millora conti´nua dels serveis municipals, i anima els vei¨ns i vei¨nes a continuar utilitzant estos canals de comunicacio´ per a la millora de la ciutat”, assenyala el regidor.

 

Per a ampliar la informacio´ sobre este balanc¸ anual d’incide`ncies, entreu en l’enllac¸ https://cdn.digitalvalue.es/denia/assets2/67653dac7c9e2f5659b10b16 i si voleu contactar amb el departament de Participacio´ Ciutadana, podeu fer-ho al tele`fon 9606467072 o adrec¸ant-vos al correu electro`nic pciutadana@ayto-denia.es

L'Ajuntament de Dénia resol més del 85% de les incidències ciutadanes en l'últim any

Altres notícies

*Informació gestionada pel Gabinet de Comunicació i Premsa de l'Ajuntament de Dénia.

Informació de contacte
Anar al principi de la pàgina