Entra en funcionament el Punt de Trobada Familiar de Dénia

El Punt de Trobada Familiar, ubicat al carrer dels Germans Gavilà Ferrer, ja ha començat a atendre cites amb les famílies usuàries, segons s'ha informat a l'Ajuntament de Dénia des de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives.

Aquest servei ha sigut habilitat en uns locals de titularitat municipal adequats pel consistori segons els requisits marcats per Generalitat. L'ajuntament ha assumit també la despesa de moblar i equipar els espais i se'n fa càrrec del manteniment.

La Direcció General d’Infància i Adolescència hi aporta el personal especialitzat i l’equipament informàtic del centre.

El Punt de Trobada Familiar és un recurs gratuït que té com a objectiu facilitar el compliment del règim de visites establit en situacions de crisi o ruptura familiar i està atés per un equip multidisciplinar i especialitzat.

Entra en funcionament el Punt de Trobada Familiar de Dénia