Els socis del col·legi Paidos de Dénia en el projecte Erasmus+ visiten l'ajuntament

Professorat i alumnat dels centres educatius de França, Itàlia, Bèlgica i Sèrbia que, amb el col·legi denier Paidos, participen en un projecte Erasmus+ al voltant de l'astronomia i els rellotges solars, han visitat aquest matí l’Ajuntament de Dénia, on han sigut rebuts per l'alcalde, Vicent Grimalt i els regidors d'Educació, Melani Ivars, i de Cultura i Esports, Raúl García de la Reina. El grup ha visitat l'ajuntament acompanyat per la directora del centre, Sara Llorca.

Els socis europeus de Paidos han residit a Dénia durant aquesta setmana, participant en activitats relacionades amb assignatures STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts&Maths). A més de la part formativa, han gaudit de propostes lúdiques com a activitats nàutiques, una gimcana  matemàtica al castell o un viatge a València per a visitar la Ciutat de les Arts i les Ciències.

Les trobades de participants del programa continuaran a la fi de maig amb una estada a Itàlia i, l'any que ve es reprendran fins a viatjar per tots els països participants.