Tornen les “Escultures enfront de la mar” a Marina de Dénia

En la mostra poden veure's 16 obres d'escultors de tota Espanya i estarà oberta fins a l'11 d'octubre

La 4a edició del concurs ‘Escultures enfront de la mar’, organitzada amb la col·laboració de l’Ajuntament de Dénia, es va presentar ahir en Marina de Dénia. Van participar en la presentació l'alcalde, Vicent Grimalt, el capità-director de Marina Dénia, Gabriel Martínez, el comissari de l'exposició, Toni Marí, els escultors Joan Castejón i Modesto Marí i Nicolás Merle, membres del jurat del concurs.

Participen en aquesta edició 16 obres d'artistes de Dénia, la Marina Alta, diverses ciutats espanyoles i també de procedència europea. La mostra de les obres que concursen estarà instal·lada en el moll de ribera del port esportiu Marina de Dénia fins a l'11 d'octubre.

En l'exposició participen: Ramón de Cárdenas, Mª Ángeles Lázaro Guil, Cristina Minguillón, Cristian Medina, Antón Gudzgallery, Javier Ruiz, Pepe Vegas, Michel Touma, Jesús Díaz, Mª Isabel Martínez, Pedro Quesada, Salvador Mollà, Marie Louise Kersberg, Miguel Ángel de Miguel, Tomás Sivera i Diego Ruiz-Acosta.

Tornen les “Escultures enfront de la mar” a Marina de Dénia