Dénia promociona producte local i gastronomia en el congrés internacional Madrid Fusión

Una vegada finalitzada la Fira Internacional de Turisme FITUR, hui comença a Madrid el congrés global de gastronomia Madrid Fusión, en el qual Dénia participa en l'espai de la plataforma de turisme gastronòmic Saborea España a la qual pertany.

L'alcalde i regidor de Turisme, Vicent Grimalt, personal de Turisme Dénia, una representació de l'Associació d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme de la Marina Alta (AEHTMA) i restauradors i empresaris del sector assisteixen a aquesta cimera internacional que se celebra del 23 al 25 de gener.

Durant els tres dies de celebració, Dénia oferirà des del seu estand degustacions de coques de la Marina i arrossos, dolços típics de la zona, panses de Jesús Pobre, vi i licor Carnot, gràcies a la col·laboració de celler Les Freses, Licor Carnot, Coques Cidoncha i Els Paellers.

Hui al migdia, en l'escenari polivalent, està prevista la presentació de l'XI Concurs Internacional de Cuina Creativa de la gamba roja de Dénia, que se celebrarà al Mercat Municipal el 28 de febrer pròxim, amb la participació de Vicent Grimalt, representants d’AEHTMA i el director del certamen, Rafa Soler.

A “l’Aula Tapes” de l'esdeveniment, la cuinera del restaurant La Xerna de la Mar, Belén Escrivà, amb el seu ajudant, Alfonso Cabrera, impartirà tallers experiencials de tapes. Hui elaborarà un escabetx de bonítol de la llotja de Dénia amb maionesa de cítrics i encurtits de la Marina. La xef s'encarregarà també de crear les tapes que es degustaran en l'estand de Dénia durant les visites institucionals.

A “l’Aula Vi” del congrés, Mara Bañó, del celler Les Freses, oferirà aquest dilluns un tast de vi sec de moscatell.