Dénia rep el ‘IV Fòrum de Talent Públic’ com a seu de l'edició de 2023

La quarta edició del ‘Fòrum de Talent Públic’ ha començat hui, dijous 23 de març. En l'acte de benvinguda, l'alcalde de Dénia, Vicent Grimalt ha volgut destacar la importància de la posada en comú d'idees i experiències per a “permetre a les nostres administracions adaptar-se a les noves demandes dels ciutadans”; tot això emmarcat en aquest espai biennal dirigit als professionals de Recursos Humans i Talent de les administracions públiques de tota Espanya per a l'enriquiment de la seua tasca professional.

L'esdeveniment està organitzat per l'empresa de gestió de recursos humans per a les administracions públiques Savia en col·laboració amb l'Ajuntament de Dénia, i reuneix més d'un centenar de participants i prop d'una vintena de ponents.

L'Ajuntament de Dénia tindrà una participació activa en el programa del fòrum i protagonitzarà les ponències “Cas d'èxit” i “HIP Biblioteques. Pràctica innovadora”, el dia 24, a les 12.30 hores. La cap del servei de Gestió Pública de Persones, María Vicedo, i la responsable de Prevenció, Qualitat i Innovació, Lorena Estruch, exposaran el procés d'integració de noves persones a l'equip de treball (onboarding) “Bussejant en l'administració” que s'aplica en el Consistori denier. Per part seua, la directora de la Xarxa de Biblioteques Públiques de Dénia, Llúcia Signes, presentarà el model HIP aplicat a la gestió de les biblioteques.

El programa complet de les jornades del 23 i 24 de març i tota la informació actualitzada sobre el Fòrum de Talent Públic - Dénia 2023 es poden consultar en la web www.forotalentopublico.com.

Dénia rep el ‘IV Fòrum de Talent Públic’ com a seu de l'edició de 2023