Gran èxit de participació de la masterclass de ball per a persones majors per Sant Valentí

La regidoria del Major de l'Ajuntament de Dénia, va organitzar ahir, dimecres 14 de febrer, una masterclass de ball per a parelles de més de 60 anys. Puntuals a la cita que va tindre lloc a les 19.00 hores a la sala d'Oci del Centre Social, van acudir més de 70 persones per a gaudir d'una meravellosa vesprada per a celebrar el dia de Sant Valentí.

A la classe especialitzada, que va estar impartida per Patricia de Juan, professora del taller de Ball de les Aules de la Tercera Edat, es van apuntar unes vint parelles. Patricia de Juan ensenye els passos bàsics del pasdoble, del chachachá, de la merenga, de la bachata i de la salsa, i el ritme de la música va fer ballar des del primer moment als més disposats, que ho van donar tot durant més d'una hora i mitja.

La festa va aconseguir animar al col·lectiu de persones majors, que curulles d'energia i d'alegria, van passar una estona agradable i divertida. Per a les persones que no es van animar a ballar, la vetlada va constituir un espai de trobada, i de consolidació de les relacions interpersonals. Una vegada que acabe l'activitat, es va celebrar un sorteig, al qual es van apuntar catorze parelles, d'un sopar per a dos persones, en el Café Bar Nou Plaça.

Per a la regidora del Major, Marta Gascó, l'activitat va tindre un gran èxit d'acolliment, va ser una vesprada fantàstica, on les persones majors van passar una vetlada meravellosa per a celebrar Sant Valentí. “El ball és potser una de les millors teràpies per a augmentar l'activitat física de les persones majors, ja que es tracta d'una activitat fàcil i sobretot molt divertida”, ha destacat Gascó.