Dénia celebra una nova edició de la Fira de l'Estudiant Orienta't 2024

La Regidoria de Joventut de l'Ajuntament de Dénia ha organitzat una nova edició de la Fira de l'Estudiant Orienta't 2024, que tindrà lloc entre el 21 i el 24 de maig, a la Sala Polivalent de l'edifici de Joventut. La finalitat del certamen és ajudar i orientar als joves en l'elecció del seu futur acadèmic.

Esta iniciativa, dirigida als joves de Dénia que cursen tercer i quart curs de l'ESO i el primer any de Batxillerat, així com a altres grups interessats, té com a objectiu proporcionar-los les ferramentes i la informació necessària perquè puguen planificar millor el seu futur a curt termini, ja siga estudis universitaris, cicles formatius o inserció laboral.

Durant la fira, els assistents tindran l'oportunitat de conéixer diverses alternatives per al seu avenir, presentades per professionals de diferents àmbits, incloent-hi estudis universitaris, cicles formatius i certificacions professionals. Es preveu la participació de diverses universitats de la Comunitat Valenciana, centres de formació en cicles formatius i representants d'eixides professionals en cossos de seguretat, així com d'acadèmies que oferixen titulacions professionals.

Els estands d'esta edició inclouran institucions com la UNED de Dénia, la UMH d'Elx, la UCAM, així com acadèmies d'idiomes com Linguing Education i English Estudi, entre altres. També es comptarà amb la participació d'entitats com la Creu Roja Espanyola i les Forces i Cossos de Seguretat.

La fira estarà oberta per a visites dels grups d'alumnat de dimarts a divendres, de 9.00 hores a 14.00 hores i de 15.30 hores a 18.30 hores. Està prevista la participació dels centres educatius com IES Chabàs, IES Sorts de la Mar, IES Maria Ibars, els col·legis Paidos, Maristes, Scentia i Alfa i Omega, així com els joves del PQPB del Creama i el grup del programa JOOP (Jove Oportunitat). Es preveu la participació de més de 750 joves de Dénia en esta edició de la Fira Orienta't.

Les Jornades de portes obertes s'han reservat per al dimecres 22 de maig de 16.30 hores a 17.30 hores i el divendres 24 de maig de 16.00 hores a 18.00 hores, per a estudiants, familiars i el públic en general interessat a obtindre més informació i assessorament. L'equip de professionals de la fira estarà disponible per a respondre als dubtes i preguntes i proporcionar orientació.

Per a més informació, es podrà contactar amb el telèfon 966423700 de Joventut en horari de 9.00 hores a 13.00 hores i de 16.00 hores a 19.00 hores (excepte els divendres a la vesprada).

Dénia celebra una nova edició de la Fira de l'Estudiant Orienta't 2024