Creu Roja i l'Ajuntament de Dénia organitzen un curs de monitors de menjador escolar dirigit a la joventut

La Regidoria de Joventut de l'Ajuntament de Dénia, juntament amb la Creu Roja de Dénia, organitza un curs de Monitor/a de Menjador Escolar per a afavorir l'ocupabilitat de la joventut. Es tracta d'una nova iniciativa per a fomentar l'autonomia de la joventut denier, facilitant-los la seua incorporació al món laboral, mitjançant una acció formativa.

El curs tindrà lloc entre el 24 i el 29 de juny, consta de 40 hores, i s'impartirà de manera intensiva, de dilluns a divendres de 16.00 hores a 19.00 hores, mentres que el dissabte serà de 9.00 hores a 14.00 hores, en les instal·lacions de Creu Roja de Dénia, situades al carrer Castell D´Olimbroi, 3.

Creu Roja posa a la disposició de la ciutadania la seua llarga experiència en esta mena de formació, i les seues instal·lacions en el municipi, i per a totes aquelles persones que desitgen participar en esta acció formativa, l'acció formativa tindrà un preu de 90€. Les persones que disposen del Carnet Jove o estiguen en l'atur, podran gaudir de descomptes en el preu final.

Esta formació s'ha plantejat des d'una àmplia perspectiva, de forma quina en una única acció, l'alumnat puga adquirir una formació completa que els capacite per a poder treballar en un servici de menjador escolar de manera immediata. Així doncs, s'ha inclòs en la mateixa un mòdul de primers auxilis per a xiqueta/us i un altre per a obtindre el carnet de manipulador/a d'aliments.

Totes aquelles persones interessades a realitzar el curs formatiu, hauran de realitzar la inscripció en el següent enllaç (al qual es pot accedir directament escanejant els codis QR que apareixen als cartells), fins al 20 de juny. El curs té un cost de 90€ i té un aforament limitat, d'entre 10 persones com a mínim i 25 persones com a màxim.

Per a ampliar la informació es pot contactar amb la Regidoria de Joventut, en el següent telèfon 96 642 37 00. També es podrà sol·licitar esta informació directament en Creu Roja, en:

Creu Roja Dénia

c/ Castell D´Olimbroi - Nº3