TendetesFest, la festa d’estiu del comerç de Dénia, se celebra el 27 de juliol

Maria José García, regidora de Comerç ha presentat hui en roda de premsa la nova iniciativa de dinamització comercial per a l’estiu de la Regidoria de Promoció Econòmica. TendetesFest és la nova activitat, concebuda com una autèntica festa del xicotet comerç local plena d’art, música i diversió. Se celebrarà el dissabte 27 de juliol, de 18 a 22 hores.

El centre urbà comercial de Dénia es transformarà en un escenari vibrant i animat. Entre les activitats programades destaquen cinc muralistes en acció, artistes de la Xara i València que crearan en directe obres espectaculars relacionades amb el comerç local i l’estiu. Els artistes es podran trobar als carrers de la Mar, Magallanes i Marqués de Campo.

La música també tindrà un paper protagonista amb cinc DJ punxant a Marqués de Campo, el carrer de la Mar i carrer del Cop. A més, dos xanquers aportaran un toc de màgia i entreteniment a la festa i, per als amants de la creativitat, hi haurà un taller de pintura per a totes les edats, on els assistents podran interactuar.

Hi participaran al TendetesFest 51 locals comercials, que eixa vesprada oferiran a la clientela regals i descomptes especials. El Mercat Municipal també s’unirà a la festa, obrint fins a les 23 hores i amb animació de música en viu a l'interior.

Els objectius de TendetesFest són clars i estan alineats amb la visió de suport al comerç local de l'Ajuntament de Dénia, segons ha apuntat la regidora Maria José Garcia. La iniciativa busca que la ciutadania descobrisca i redescobrisca la gran varietat i qualitat dels productes i serveis locals. “Comprar local és clau per a enfortir l’economia i conservar l’essència i la personalitat de Dénia” ha dit la regidora.

“Amb activitats lúdiques i ofertes especials es vol atraure un gran nombre de visitants a les zones comercials, creant un ambient viu i vibrant que convide a passejar, explorar i comprar”, ha afegit.

Segons ha indicat Garcia, un altre dels objectius és promoure la col·laboració i les sinèrgies entre comerciants, així com oferir una oportunitat per connectar tots els punts del centre comercial mitjançant l’animació, i promoure la identitat i la cultura local. “Les nostres tendetes són un reflex de proximitat, història i vida local, i és important celebrar i destacar la identitat única del nostre comerç local”.

Per últim, la regidora ha volgut convidar tothom “a vindre, gaudir i ser part activa d’aquest esforç continu per fer de la ciutat un lloc millor per a viure, conviure i treballar”.

TendetesFest, la festa d’estiu del comerç de Dénia, se celebra el 27 de juliol
La regidora de Promoció Económica, Maria José Garcia
L'associació ACADE dona suport a la iniciativa