Aprovades les ajudes per a escolarització de xiquets i xiquetes de 0 a 2 anys en escoles infantils autoritzades de Dénia, la Xara i Jesús Pobre

L'ajuntament hi destina un total de 80.000 euros i cada família en percebrà 300 per fill o filla

La Junta de Govern Local ja ha aprovat les bases de la nova convocatòria d'ajudes per a escolarització de xiquets i xiquetes de 0 a 2 anys en escoles infantils autoritzades de Dénia, la Xara i Jesús Pobre, dotades amb una partida pressupostària de 80.000 euros.

L'objectiu d'aquestes ajudes és contribuir a la conciliació de la vida laboral i familiar mitjançant el suport al pagament de les despeses derivades de l'escolarització dels més menuts.

Cada persona sol·licitant (si es compleixen els requisits especificats a les bases) percebrà un pagament únic de 300 euros per fill o filla.

Les bases estan ara pendents de publicació en el BOP d'Alacant (Butlletí Oficial de la Província) i el període de sol·licituds s'hi obrirà a mitjan setembre (tràmit en línia en la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Dénia).

Requisits per a optar-hi a les ajudes:

• Estar empadronat a Dénia
  • Estar matriculat en una escola infantil autoritzada (per l'administració competent, Generalitat) de Dénia, la Xara o Jesús Pobre, en els nivells de primer cicle d'Educació Infantil, de 0 a 2 anys, en el curs 2023/2024 i haver-hi assistit amb regularitat durant un mínim de 8 mesos
  • Haver sol·licitat i obtingut l'ajuda econòmica de Generalitat
  • Estar matriculat per al nou curs 2024/2025

La percepció de l'ajuda municipal serà complementària i compatible amb la convocatòria de beques i ajudes de la Conselleria d'Educació i unes altres administracions.