La nova campanya de bons consum de Dénia bat rècord de pressupost: 430.804 euros

Comença el 15 d'octubre i finalitza el 8 de desembre de 2024

L'Ajuntament de Dénia, a través de la Regidoria de Comerç i en col·laboració amb Creama, llança una nova campanya de bons consum que estarà activa des del 15 d'octubre fins al 8 de desembre de 2024. El pressupost destinat a la campanya és de 430.804 euros, el més elevat que s'ha destinat fins a la data a una campanya de bons consum, subvencionats per la Diputació d'Alacant amb la finalitat de “ajudar als consumidors davant la inflació i fer costat al comerç local i als sectors productius de la província”.

Com a novetats d'esta nova edició, s'ha incrementat l'import màxim dels bons que pot adquirir cada comprador fins als 125 euros. Es llançaran bons per import de 60, 40, 25 i 125 euros, que podran ser descarregats de dos maneres, a triar: es pot descarregar la totalitat de l'import en tres bons, de 60 €, 40 € i 25 €, o en un únic bo de 125 €, ideal si es pensa realitzar una compra mínima de 250 €, ja que facilita la gestió tant per al comprador com per a l'establiment.

Poden ser beneficiàries d'esta campanya les persones majors d'edat en la data d'inici de la promoció que estiguen empadronades a Dénia, la Xara o Jesús Pobre.

Els participants podran canviar els seus bons en els 106 establiments comercials i de servicis de Dénia i 2 de Jesús Pobre adherits a la campanya. Hi ha una important varietat d'oferta que abasta calçat, decoració, perfumeria, floristeria, mascotes, llibreria, moda, bellesa i benestar, òptica, oci i temps lliure, autoescola o indumentària i complements fallers, entre altres.

Com funciona?

Els bons es podran descarregar en la pàgina web Bono Consumo Dénia. La descàrrega es realitzarà en dos trams horaris perquè les persones que no tinguen possibilitat de sol·licitar els bons al matí, puguen fer-ho a la vesprada, garantint que hi haja fons disponibles en tots dos trams.

El calendari de descàrregues és el següent:

-           A partir del 15 d'octubre de 2024, des de les 9 hores i des de les 15 hores, en tots dos casos fins que s'esgote el pressupost. Estos bons caducaran el 17 de novembre de 2024.

-           A partir del 18 de novembre de 2024, es durà a terme la “repesca” dels bons caducats, dirigida a les persones que no hagen esgotat el nombre màxim de bons que es poden utilitzar. La descàrrega d'estos bons de repesca s'habilitarà a les 9 del matí i estarà disponible fins que s'esgote el pressupost. Els bons adquirits en esta segona remesa tindran validesa fins al 8 de desembre de 2024.

Altres notícies