L’Ajuntament de Dénia accepta la modificació de la delegació de competències per a construir el nou CEE Raquel Payà

La Corporació municipal ha aprovat esta setmana per unanimitat, en un ple extraordinari i urgent, acceptar la modificació de la delegació de competències en matèria d’infraestructura educativa per a la nova construcció del centre d’educació especial comarcal Raquel Payà.

La modificació, proposada per la Direcció General d’Infraestructures Educatives de la Generalitat, suposa un increment del finançament per a la nova infraestructura d’1.934.388,33 euros. La qual cosa situa el pressupost global del projecte en 8.089.873,87 euros, el finançament dels quals es fa a través del Pla Edificant de la Conselleria d’Educació.

Esta setmana s’ha celebrat un altre ple extraordinari en el qual s’ha aprovat l’adaptació del projecte tècnic i el nou cronograma per a la construcció de la segona residencia i centre de dia per a persones majors dependents en la zona de la Pedrera, així com l’al·legació de l’Ajuntament de Dénia en contra de la minoració del pressupost destinat a executar el projecte que proposa la Generalitat. El punt es va aprovar per unanimitat.

En este ple també va ser aprovada inicialment per majoria, amb els vots a favor de PSPV i Compromís i en contra dels grups municipals de l’oposició (PP, Vox i Gent de Dénia), la modificació de l’ordenança fiscal reguladora de la taxa del fem.