Contingut principal

Ajuntament de Dénia

Actualitat

La Regidoria de Comerç col·labora amb ACADE en la campanya especial del Dia del Pare

Amb motiu del Dia del Pare, l’associació de comerciants de Dénia ACADE, amb la col·laboració de la Regidoria de Comerç, ha llançat la campanya “Pare no hi ha sols un” amb l’objectiu de destacar la gran varietat d’opcions de regal que ofereixen les tendes de la ciutat i fomentar l’elecció de regals exclusius, originals i de qualitat en els comerços de l’associació, ha indicat la seua presidenta, Paula Garcia.

Garcia ha participat amb la regidora de Comerç, Maria José Garcia, en la presentació d’esta iniciativa de dinamització comercial que es portarà a cap del 10 al 19 de març.

La campanya destaca la diversitat de pares i famílies que existeixen i transmet que, es tinga el tipus de pare que es tinga, als negocis locals s’hi troba l’obsequi perfecte per a d’ell, “sense esperes ni enviaments i amb l’assessorament personalitzat que ajudarà a cada client a trobar el regal ideal”.

Paula Garcia ha assenyalat que la campanya “Pare no hi ha sols un” es desenvoluparà a través de xarxes socials, com el perfil d’Instagram d’ACADE (acade_denia) i també amb la cartelleria que exhibiran els establiments adherits. Els vídeos i publicacions mostraran, amb un to proper i emotiu, com cada pare té una personalitat diferent i com als comerços de Dénia hi ha un regal pensat per a cadascun d’ells.

La presidenta d’ACADE ha incidit també en que l’experiència de comprar al comerç local és una experiència d’oci, que cal assaborir en companyia de familiars o amics. “La vertadera experiència ocorre al visitar les tendes, parlar amb qui les atén i rebre les seues recomanacions personalitzades”.

A més, s’obsequiarà a la clientela amb un imant de nevera amb dissenys inspirats en la campanya.

La regidora de Comerç, Maria José García, ha destacat l’aposta pel reforç del comerç local així com “l'excel·lent col·laboració que mantenim amb ACADE i que permet continuar generant propostes que beneficien tant als comerciants com als consumidors”.

En esta línia, ha recordat la posada en marxa fa uns dies de la plataforma D-Dénia, una eina digital que, amb motiu de l’estrena, està sortejant a diari premis entre les persones que es descarreguen l’App i juguen a la tómbola que hi apareix.

A més, se sortejaran 250 euros en un val de compra per als comerços d’ACADE adherits entre les persones que s’hagen descarregat l’aplicació i jugat a la tómbola abans de la finalització d’esta promoció el 22 de març pròxim.

Garcia ha ressaltat també “el procés de professionalització que està vivint l’associació de comerciants amb la incorporació d’una gestora tècnica, un dels punts del seu Pla Estratègic”.  

Per a finalitzar, la regidora ha animat a la població a participar en esta campanya amb motiu del Dia del Pare.

La Regidoria de Comerç col·labora amb ACADE en la campanya especial del Dia del Pare
La Regidoria de Comerç col·labora amb ACADE en la campanya especial del Dia del Pare

Altres notícies

*Informació gestionada pel Gabinet de Comunicació i Premsa de l'Ajuntament de Dénia.

Informació de contacte
Anar al principi de la pàgina