L’Ajuntament de Dénia adjudica les obres d’ampliació i adequació de l’IES Maria Ibars

La Junta de Govern ha aprovat l’adjudicació del projecte bàsic i d’execució de l’adequació i ampliació de l’IES Maria Ibars a l’empresa Llop Proyectos Integrales S.L. L’actuació s’inclou en l’àmbit del programa Edificant de la Generalitat i ha estat adjudicada per un preu total de 2.133.356.60 euros.

Les obres del Maria Ibars hauran de donar solució a les necessitats indicades per l’ajuntament en base a les patologies detectades en les instal·lacions. En l’apartat de reformes i rehabilitació s’haurà d’actuar instal·lant dos noves calderes que abastisquen tot el centre i substituint l’actual sistema de subministrament de les calderes per un dipòsit soterrat o per una connexió a la xarxa de gas.

Cal també adequar les fusteries exteriors i interiors dels pavellons A i B, renovar la il·luminació del pavelló A, reparar el front de cornisa del B i adequar les connexions a la xarxa de clavegueram i d’abastiment d’aigua.

La reubicació de la cantina, la reparació de les pistes esportives, on s’habilitarà un nou accés per a vehicles d’emergència i bombers, així com augmentar el nombre d’escales d’incendis en el recinte són unes altres de les obres que van a escometre’s.

Respecte a obra nova, en el pavelló A es projecta la construcció de 8 aules en dos plantes de l’extrem nord i 2 en l’extrem sud, on a més es crearan 2 blocs higiènics. Quant al pavelló B, es procedirà a l’ampliació del taller d’automoció.