L'ajuntament rep ajudes per import de 66.000 € per a la rehabilitació d'habitatges que es destinaran a lloguer social

La Direcció General de Qualitat, Rehabilitació i Eficiència Energètica de la Conselleria d’Habitatge ha concedit a l'Ajuntament e Dénia dos subvencions per import de 33.000 i 33.760 € per a reformar dos vivendes de propietat municipal al passeig del Saladar i al carrer dels Germans Gavilá Ferrer, respectivament.

L'objectiu de les ajudes, incloses al Pla Recuperem Llars de Generalitat, és posar a punt habitatges o edificis d'habitatges d’entitats locals per a destinar-los a lloguer social.

El consistori rebrà les ajudes en tres anualitats, la primera del 30% de l'import.

En el cas concret de Dénia, amb les aportacions de Conselleria s'adaptaran les dos vivendes municipals a les condicions d'habitabilitat necessàries i també s'hi introduiran, en les instal·lacions de subministrament energètic, criteris d'eficiència.

Les obres s'executaran durant aquest any 2022.