L’Ajuntament de Dénia comença la instal·lació de punts de recàrrega elèctrica de vehicles a la ciutat

L’Ajuntament de Dénia està instal·lant punts de recàrrega elèctrica de vehicles en diferents localitzacions del terme, escollides seguint diferents criteris de viabilitat com la potència elèctrica. De moment se n’instal·laran quatre, tot i que, segons afirma la regidora de Transició Ecològica i Canvi Climàtic, Maite Pérez, “es projecta instal·lar-ne més amb una altra subvenció que ja hem demanat en una nova convocatòria de l’IVACE”.

Els llocs on, a partir de finals de mes, es podran recarregar els vehicles elèctrics són l’avinguda del Marquesat, el carrer de Maria Ibars, a l’altura del número 6, el carrer de José Moncho Ferrer i el carrer de la Mussola, en la zona de les Bassetes, en les Marines.

Les obres han estat adjudicades a l’empresa Ingeniería Aplicada, E y D, per un pressupost de 44.369.18 euros, IVA inclòs, i seran costejades amb una subvenció de l’IVACE que cobreix el 80% del cost total, és a dir, de 30.088.80 euros, i l’aportació dels restants 14.280,38 euros per part de l’Ajuntament de Dénia.