El programa de conciliació ‘Patis oberts’ incorpora un espai d'oci amb tallers, activitats, jocs i esports per a joves de 10 a 14 anys

La dinamització “Pati Jove” comença el 30 d'abril en el col·legi Cervantes

A partir del 30 d'abril, dins del programa “Patis oberts” que es desenvolupa al pati col·legi Cervantes, es posa en marxa la dinamització “Pati Jove”, un espai d'oci dirigit als joves de 10 a 14 anys, organitzada i gestionada pel departament municipal de Joventut.

Aquesta activitat arriba gràcies a la subvenció rebuda per l’Ajuntament de Dénia per al desenvolupament del projecte “Borses de cura professional per a famílies amb filles i fills menors de 14 anys" del Pla Corresponsables de la Secretaria d'Estat d'Igualtat i contra la Violència de Gènere, que té com a objectiu la conciliació de les famílies amb fills menors de 14 anys, i aporta contingut al projecte municipal “Patis oberts”.

L'activitat de dinamització juvenil tindrà lloc tots els dissabtes, de 17 a 20 hores, a excepció dels mesos de juliol i agost.

Els joves podran participar en activitats que seran variades i vivencials, esportives, artístiques i culturals, amb tallers sostenibles d'inclusió i igualtat.

La regidora de Benestar Social i Educació, Melani Ivars, ha indicat que “esperem dels participants una actitud de respecte entre si i cap a l'espai que es posa a la seua disposició i que cuiden de les instal·lacions i les deixen en perfecte estat”. Així mateix, Ivars confia que la dinamització tinga una bona resposta dels joves, “ja que, al cap i a la fi, el que hem fet és fer realitat una de les propostes del Consell Local d’Infància i Adolescència, que demandava disposar d'activitats d'oci organitzades en espais públics de joc”.