L’Ajuntament de Dénia abraça la diversitat

Dénia estén les ales de la diversitat un any més. Des de hui, en la plaça de la Constitució, s'ha instal·lat un photocall amb la figura d'unes enormes ales que despleguen els colors de la diversitat i que conviden a fotografiar-se i sumar-se així al missatge de +Diversitat.

D'altra banda, s'ha realitzat una intervenció en la façana de l'ajuntament consistent en el desplegament de sis lones verticals, de 5,5 per 1,50 metres, amb les sigles del col·lectiu LGTBI+ i els colors diversos del qual conformen la bandera de l'Orgull i llancen el missatge de +Diversitat. Col·labora en aquesta acció l'empresa CTL Prints.

El regidor d'Igualtat i Diversitat, Javier Scotto, ha volgut ressaltar que “a Dénia estem tan orgullosos de la nostra diversitat, que no l'amaguem. L’Ajuntament de Dénia abraça la diversitat perquè aquesta ciutat siga igualitària, diversa i inclusiva, i les persones i les famílies LGTBI+ siguen tractades amb respecte per al seu lliure desenvolupament”.

L’Ajuntament de Dénia abraça la diversitat