Èxit de l'activitat d'estiu jove 'Vora Mar' a Dénia

Durant els mesos de juliol i agost, la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Dénia ha dut a terme l’activitat d’estiu jove Vora Mar, una iniciativa que ha permés als joves de la ciutat, d’entre 16 i 18 anys, gaudir d’una sèrie d’activitats enriquidores en un entorn privilegiat com és la platja de Dénia, concretament a la Punta del Raset.

Els participants han pogut experimentar diverses activitats aquàtiques i a l’aire lliure com el paddle surf, snorkel amb cartilles interpretatives de fauna, i una emocionant sessió de geocaching amb La Búsqueda del Tresor de Guadalupe. Aquest programa es va estructurar en un sistema de dues activitats per dia, durant dos dies a la setmana, i cada inscripció cobria els dos dies d'activitats.

Un total de 80 joves van participar en les activitats, agrupats en diferents grups per garantir una experiència més personalitzada i evitar aglomeracions, fet que va permetre que cada participant gaudira al màxim de l'activitat.

“L’activitat Vora Mar no sols ha proporcionat diversió i entreteniment als joves de Dénia, sinó que també ha fomentat la creació de noves amistats i vincles que, sense dubte, perduraran com un record inesborrable de l’estiu del 2024”, ha expressat el regidor de l’àrea, Valen Acalà.

Aquest projecte ha demostrat la importància de la participació ciutadana en les activitats organitzades per la Regidoria de Joventut i altres departaments de l’Ajuntament.

“Continuarem treballant per a oferir activitats que enriqueixen i uneixen la nostra joventut”, diu Alcalà.

Èxit de l'activitat d'estiu jove 'Vora Mar' a Dénia