Llunàtics i Dinàmics acomiaden el curs amb una gala en el Centre Social

El Centre Social de Dénia, va acollir, ahir, diumenge 30 de juny, la Gala de fi de curs dels tallers de LLunàtics i Dinàmics del curs 2023/2024, a la qual va assistir el regidor de Joventut, Valen Alcalà. L'alumnat va mostrar al públic el treball de tot l'any amb diverses actuacions i exhibicions de ball Bollywood, hip hop, street dance, sevillanes, ball llatí i flamenc i d'esports com a zumba o condicionament físic.

“Vull felicitar l'alumnat, als professors i als responsables que formeu part d'este projecte, no sols per l'esforç en preparar este esdeveniment, sinó per la qualitat dels espectacles. Des del departament estem molt agraïts perquè continueu confiant en nosaltres i heu participat en les activitats de Joventut”, va destacar Alcalà.

Este curs, els tallers de LLunàtics i Dinàmics, han comptat amb quasi 1.200 alumnes, “quasi 200 més que el curs passat, la qual cosa és una molt bona notícia. Ens encanta poder donar cabuda a un oci saludable per a les i els deniers”, va manifestar el regidor de Joventut.

Entre el 20 i el 27 de juny, es va poder visitar el treball de l'alumnat dels tallers de LLunàtics i Dinàmics del curs que acaba de finalitzar. Es va organitzar una exposició a la sala ‘Joves Art’, en les instal·lacions de Joventut (ronda de les Muralles), amb els treballs plàstics, artístics i creatius com a pintura, patchwork o ceràmica.

Finalment, en breu s'anunciaran els tallers del curs 2024-2025, a través de les xarxes socials de Joventut.

Llunàtics i Dinàmics acomiaden el curs amb una gala en el Centre Social