Nova cita amb l'esport estival ‘Esports a la platja’ a Dénia

Les activitats tindran lloc entre el dilluns 1 de juliol i el dijous 30 d'agost

La Regidoria d'Esports de l'Ajuntament de Dénia llança un any més la iniciativa ‘Esports a la platja’, un programa d'activitats esportives gratuïtes a les platges de la Marineta Cassiana i de Punta del Raset, entre l'1 de juliol i el 30 d'agost.

De dilluns a divendres, exceptuant els festius del 10 de juliol i el 15 i 16 d'agost, es podrà practicar taitxí, manteniment, aeròbic, fitnes, i pilates. S'aprofitaran les hores de menor calor, 8.30 hores i 9.15 hores del matí i 20.00 hores de la vesprada- per a evitar problemes com a colps de calor, insolacions o deshidratació.

No serà necessària la inscripció prèvia, serà suficient amb acudir en l'horari indicat a la platja que corresponga. Per a més informació, es pot consultar la web www.denia.es, i les xarxes socials d'esports Dénia.
Nova cita amb l'esport estival ‘Esports a la platja’ a Dénia